Aveai dreptate!  Chiar e un joc interesant care ajută adultul de azi să își reamintească ce a fost ieri și să înteleagă mai bine ziua de mâine. PersonalitateAutentica îți mulțumesc ! Universul chiar e minunat, poate de aia ești și tu un om minunat, poate ai ajuns să-l întelegi mai bine decât majoritatea.

Dacă ar fi să mă pot întoarce în timp…

Dacă a-și putea da azi sfaturi copilului ce am fost odată. N-am mintea de ieri, cum nu o am nici cea de mâine. Și chiar dacă a-și putea face asta, copilul din mine nu o să înteleagă. Cu siguranță am primit cu toții sfaturi în fiecare etapa a vieții noastre. Cu siguranță unele ne-au părut exagerate iar altele le-am luat in considerare. Cu siguranță a fost cineva tot timpul lângă noi care să ne ajute să facem diferența dintre bine și rău. Am primit exemple, am citit cărți, am vazut fapte și cu toate astea am ales fiecare după capacitatea noastră din acel moment. Să îmi dau sfaturi trecutului înseamna oarecum să regret sau nu unele decizii, înseamnă să regret că am ajuns unde sunt acum (cocoțată pe pat și scriind pe un blog cam pustiu) Înseamna să regret faptul că am gustat anumite preparate culinare care am ajuns să constat că nu îmi plac. Dar nu regret, știu măcar ce e cu mine, știu ce îmi place și ce nu, știu ce vreau și încotro să îmi canalizez energia. Știu ce vreau să visez și stiu ce vreau să transform în realitate.

Însă… DAAAAAAA mi-ar fi plăcut să țin cont de unele sfaturi mai mult, de altele mai puțin, mi-ar fi plăcut să fiu mai matură în gândire și să pot decide altfel, dar dacă era așa…unde mai era copilul din mine?! Unde mai era inocența zâmbetului știrb?!

Nu îmi pot da sfaturi, dar pot spune că ar fi existat unele de care era bine să țin seamă mai mult și atunci prefer să fac altceva. Să sfatuiesc copilul matur ce este azi în mine ….

Să nu se mai grabească să fie matur, să nu împingă timpul în viitor ca mai apoi să-i fie dor de trecut.

Să nu se ascundă de faptele sale, să plângă, să se descarce, dar să nu se transforme în procuror și judecator al faptelor sale.

Să trăiască clipa, să vadă bucuria lucrurilor simple, să nu trăiască cu frică.

Și….să trăiască azi ca și cum ziua de mâine nu mai vine.

SĂ IUBEASCĂ!!!!!!

Multumesc Ionela  😉

 

 

