Mi-am propus, ca in toate weekend-urile mele libere pe meleaguri straine sa vizitez cate ceva din tara asta plina de mister , magie si poveste . Aerul medieval al Belgiei iti da o stranie senzatie de fantastic . Cladirile din caramida si piatra cu ornamente complicate si ciocolaterii la parter se imbina perfect cu catedralele medievale dand nastere unei tari in care ai impresia ca se deruleaza un film cu spiridusi si zane.

   Duminica care tocmai a trecut a fost in cautare de ….legenda.

Povestea a inceput undeva in anul 862, cand contele Baldwin Iron Arm o rapeste pe Judith , fiica regelui Carol cel Plesuv. Baldwin hotaraste sa se ascunda impreuna cu tanara printesa in castelul Rumbeke din Roeselare .  Povestea continua … dar eu ma opresc aici, pentru ca am sa incerc sa va zic aceasta poveste pas cu pas , asa cum merg si eu sa vad fiecare loc in care povestea s-a scris. Legenda sau adevar , nu stiu , poate nu stie nimeni , dar atat timp cat povestea exista in inimile locuitorilor e vie.

DSCN1839 DSCN1840 DSCN1860 DSCN1861 DSCN1864 DSCN1868 DSCN1882 DSCN1883 DSCN1884 DSCN1903 DSCN1909

P.S. Sper ca maine sa ma pot bucura si de o sesiune de shopping , duminica cand am fost in zona magazinele erau inchise 😦 .

