Gata! Gata mini vacanta mea de doua saptamani acasa , iar pe meleaguri straine la care nu le-am dus dorul deloc , la care cred ca nici nu am sa le duc vreodata dorul.Dar zic niciodata inca. Imi amintesc acum de una din discutiile mele de acum patru ani, daca tin bine minte, cand spuneam cuiva ca nu am sa plec din tara niciodata. Am invatat ceva si din acel dialog, acum nu mai zic deloc sau nu inca. Ieri dimineata cand am ajuns iar aici , cand am vazut drumul pe care-l parcurg zilnic , cand am vazut autostrada luminata , cand am vazut poarta firmei , mi-am dat seama ca nu imi era dor deloc de locul asta, dar o sa mai treaca si aceste cinci saptamani pana la urmatorul rasfat acasa. Ba! Uite ca mint , mi-a fost dor de ceva. Azi la servici cand am iesit la un moment data afara am auzit iar pescarusii , de ei mi-a fost dor , zambesc de fieracre data cand ii ascult. Imi dau o oarecare doza de incredere , de libertate , de pace , un amalgam de lucruri simple ce imi umple sufletul.

….uneori e bine sa te lasi dus de val , acel val pe care abia il intelegi  sau nu il intelegi deloc ,acel val ce iti incoloceste sufletul in jurul unor vise frumoase …

….oare ? oare viata-i o tigara ? prima data tragi tu ca mai apoi sa traga ea din tine ? ….

images

E scrum , scrumul gandurilor mele .

 

