Ce poti sa faci de unu singur intr-o tara straina ? Chiar daca ai la dispozitie masina de servici sa mergi unde vrei , chiar daca nu am GPS pe masina ca si celialti colegi. Ce poti sa faci de unu singur ? Cu atat mai mult cat in cursul saptamanii fac aproape 500 de km , nu mai ai chef ca la final de saptamana sa conduci iar, insa cand stii ca in doar o ora si ceva esti la malul marii , parca iti vine cheful …

Knokke-Heist

Plimbarea de una singura pe malul Marii Nordului s-a  dovedit a fi o doza de energie pozitiva pentru mine . Se vede ca-s din alta poveste ,din alt loc , se vede ca cei de aici nu-s invatati cu temperaturile joase , toata lumea era foarte imbracata in timp ce eu nu stiam ce sa mai dau jos de pemine. Imi venea sa ma plimb desculta prin nisip si sa strig ca-s fericita ca am ajuns si in coltul asta de lume. Mi-a petrecut restul duminicii in magazinele din oras si prin patiseriile din zona. Daca esti iubitor de ciocolata risti sa ajungi obez doar gustand din fiecate pralina , noroc ca eu fac alergie la ciocolata 😀 Parcarea masinii aici nu e o problema. Problema e ca taxa pe o ora de parcare este de 2 euro. Pralinele sunt de la 11 euro / Kg in sus, destul de scump avand in vedere ca sunt locuri in care e 4 euro / kg si ca in alt loc parchezi masina gratis. Shoping in Knokke Heist – nici vorba , toate sunt peste masura de scumpe , avand in vedere ca acelasi produs este in alt oras la jumate de pret. Oricum , cu toate ca e un oras scump am sa revin in el , sa ma plimb , sa ma relaxez , sa zambesc e gratis. Am sa revin aici pentru ca nu am vizitat nici macar o galerie de arta din cele 267 existente aici.

DSCN1737 DSCN1743 DSCN1753 DSCN1741 DSCN1733 DSCN1756 DSCN1746 DSCN1765 DSCN1759 DSCN1757

