Vad de un timp cum isi petrec altii putinele ore ramase din zi dupa orele de munca. 

Nu stiu daca doar la mine a fost asa , dar eu acasa , dupa orele de servici incepeam 

cu mancare , haine la spalat , putina curatenie cat sa fie casa intretinuta si curata , 

apoi urma un dus si era cam finalizata ziua. Un film sau o emisiune la tv si cam atat ,

somn de voie sau nevoie.

Asta e descrierea unei zile tipice din viata mea dupa munca. Normal ca mai sunt si 

cele atipice in care mai faceam si fac si altceva pe langa toate astea. Apoi la final 

de saptamana iar aveam finaluri tipice si atipice. Cele tipice erau cu o curatenie 

generala prin casa si cu gatitul , astea sambata pana intr-o vreme , mai apoi o 

iesire scurta prin oras sau ceva cumparaturi , seara o baie fierbinte si de preferat in loc de un film , o carte. Duminica leneveala , iesit cu o prietena , sau cu prietenii

o joaca , o vizita la cineva , sau eram pe post de gazda , diverse ….

 

Aici , acum , vad altceva. Vad oameni relaxati dupa servici , vad oameni care nu 

gatesc , sau gatesc , daca a gatii = a arunca in cuptorul cu microunde ceva file de

peste condimentat si lasata acolo doua sau trei minute. Aici vad oameni care 

ajung acasa de la munca si nici nu isi dau jos pantofii si deja sunt asezati in fotoliile

lor confortabile si se uita la tv . Aici vad oameni care duminica ies sa se plimbe pe

malul marii chiar daca e frig afara. Aici totul e altfel, atat de altfel in cat nici

mancarea gatita de mine nu are gustul de acasa. Eu stiu cum trebuie sa fie, dar 

aici , chiar daca pun Delikat din tara , nu-i la fel. Bine , ei nu stiu ce gust are 

mancarea la mine acasa , si le place ceea ce gatesc, pentru mine se poate mult 

mai bine. Gatesc doar pentru mine , dar daca pe la nasul lor ajunge un iz de 

mancare trebuie sa guste. Ieri , dupa servici mi-am facut supa de pui cu taietei si 

cartofi la cuptor cu carne. In sfarsit supa de pui , dupa indelingi cautari a taieteilor

prin magazine, pana la urma am avut noroc si am gasit ceva alfabet , nu a fost 

ceea ce imi doream , dar decat deloc e bun si asa. Si apropo de supa mea , am

apucat sa mananc o farfurie din ea , azi cand am venit acasa de la munca oala

mea cu supa era goala. Sa fiu fericita ca mai am cartofi  😀 sunt fericita ca le-a placut .Nu am fost inca sa vizitez mare lucru prin zona pentru ca sunt oarecum satula de condus si nu imi doresc ca si duminica sa fac asta pentru a vizita orasul ciocolatei. Dar am sa imi fac curaj si pentru asta, pana atunci pot sa va arat doar cum arata rasaritul. Moara este de doi pasi de casa in care stau , am sa merg pana acolo pe jos duminica, pana atunci o vedem doar cu rasare de departe 😀

Mi-e dor de baiatul meu , de casa , de voi …si inca mi-e dor de mine.

