Etichete

, , , ,

De curând am primit o leapşă de la Vali Cristea.

Nu am de gând să o recomand şi altor persoane să o facă. Atât timp cât este aici, e la îndemâna oricui să se servească. Să nu mă întind cu vorba şi să pun mâna să răspund la întrebările ce mi-au fost adresate. Să încep …..

1. Cum a fost primul sărut?

Hmmmm…. cum să fie …plin de bale.Credeam că sărutul e ceva pasional şi delicat- cum de altfel şi este , dar am avut eu nenorocul de a da peste un pofticios în ale linsului …şi hop m-am trezit în gură cu un limboc ce nu mă lasa nici să respir. Cred că mai bine mă puneai să descriu senzaţia sărutului perfect . Prefect pentru mine că perfecţiunea asta e infinită ca timpul.

2. Care credeţi că va fi urmatoarea clipă frumoasă din viaţa voastră sau care v-aţi dori sa fie?

Nu ştiu care o să fie. Care o vrea Dumnezeu ! Ce îmi doresc ? Hmmmmm ..parcă şi la întrebarea asta e greu de răspuns , dar totuşi … Conştientă fiind că unele decizii ale vieţii depind de noi şi ca altele nu …îmi doresc ca la un moment dat să cunosc personal pe cineva. O să mă facă fericită acest lucru. Dar îmi doresc să întalnesc aceea pesroană pentru că aşa vrea Dumnezeu ,nu pentru că îmi doresc eu. Dacă ne e dat ne întalnim în anumite circumstanţe foarte bine , dacă nu , asta e.

3. Ce vă doreaţi să deveniţi când eraţi mici?

Ho ho …multe…când eram mica purtam hainele lui mama , palarie şi pantofi cu toc. Aşezam pe o masuţă mica un telefon de acela cu roată si ceva hârtii…şi cică mă suna lumea la birou , stăteam picior peste picior şi completam în aşa zise registre . Apoi am avut o perioadă în care făceam mâncare din nimic , tot ce găseam la îndemâna prin casă stricam încercând să gătesc …în una din zile chiar mi-am prostit fraţii să mă ajute să fac ciocolată de casă . Ne-am pus noi să căutăm în cartea de bucate şi ne-am apucat de treabă. A aparut mama şi a întrebat ce facem , în timp ce noi stăteam lângă frigider aşteptând să se intărească ciocolata . Am rămas muţi când a zis mama că nu aveam lapte praf în casă , abia atunci am constatat că noi am folosit faină deşi am gustat-o , deja aveam implementat în minte acel gust de lapte praf de care noi aveam nevoie pentru a ne duce la bun sfârşit munca. Hmmm de perioada în care schiţam rochi pentru păpuşi am să povestesc poate cu altă ocazie ….Deci nu ştiu cum să răspund la întrebare …Nu ştiu ce îmi doream , cert este că azi sunt la un birou , că am o pasiune pentru partea gastronomică , că….

4. Care sau unde este locul vostru în care vă place cel mai mult şi care vă aduce linistea?

Am trei locuri speciale în care mă regăsesc ….unul e mai special se află aici în Maramureş. Mai exact în comuna Deseşti ,sat Mara , este la 40Km de Baia Mare şi ador locul ala. Să vă arat poze de anul trecut din acel loc …

5. Dacă ar fi să scrieti o poveste/carte cam despre ce aţi scrie?

Simplu …o parte din mine.

6. Ce anume vă reţine să fiţi copii chiar şi la vârsta pe care o aveţi acum?

Nimic . chiar sunt un copil atunci când situaţia îmi permite. Ai văzut tu femeie în deplinătate mintală să se dea pe topogan cu copii? Dacă Da , înseamnă că m-ai văzut pe mine -fără să ştii cine sunt – în timp ce mă jucam cu piticul meu. 🙂

7. Cum ati descrie un moment aproape perfect din viata voastra?

Nu cred că pot să-l numesc aproape perfect. Poate mai corect e PERFECT …clipa în care am devenit mamă …nu te doare nimic , nu simti orele nedormite , nu vezi decât că viaţa e făcută pentru a dărui viaţă …şi stai şi te întrebi ca prostul /a -în cazul meu …De ce nu ai făcut asta mai repede.

