Etichete

, , , , ,

Într-o dezordine întâmplătoare a unei lumi în viteză , am adunat cuvinte şi gânduri rupte din suflet, gânduri pe care le-am aşternut aici timp de un an. Acest aici , e un loc ce îmi ştie bucuriile şi tristeţile , aici e locul cu gânduri de moment , aşa cum îmi place să le numesc. Învăţăm singuri ce înseamnă cuvântul şi pe parcursul vieţii mai învăţăm că unul dintre cele mai grele lucruri în viaţă este să ai cuvinte în inimă pe care să nu le poţi pronunţa.

Uneori ne înecăm în propriile gânduri , ne îmbătăm cu cuvinte fără glas ce işi cer drepturile , ce vor frâu liber pentru a fi noi înşine. Gânduri desprinse din acel ceva pe care îl numim suflet şi pe care nici noi nu-l întelegem. Într-un univers plin de tăcere suntem cuvinte fără noimă ce aleargă în căutarea unui sens. De un an am acest loc în care cuvintele sunt sentimente împrăştiate pentru cei care ştiu să citească printre rânduri . Gânduri alambicate aşternute alandala ,gânduri ce încă se plimbă desculţe , gânduri ce nu vor să se rezume la cuvinte care refuză să işi caute visele .sexy_wear_32

Cît despre noi toţi , cei ce ne aşternem gîndurile lăsând să ne fie citit sufletul, prefer să cred că . gândurile noastre se tin de mână şi încep să creioneze amintiri prin cuvinte.

