Întrebarile primite de la Mihaela 

1 Crezi ca te poti baza pe cineva in viata? Îmi place să cred în ceva , nu ştiu dacă Dumnezeu există sau nu , dar îmi place să cred că atunci când vorbesc cu mine însămi nu sunt eu aceea care îşi şi răspunde la întrebări. 

2 Care a fost cel mai marunt lucuru pe care ti-l amitesti ca  l-ai facut si te-a bucurat nespus? Am dăruit.

3  Care a fost cel mai rau lucru pe care l-ai facut? I-am spus mamei că o urăsc , dar asta a fost de mult.

4 Ce fantezie nu ai pus inca in aplicare? Încă nu am sărit cu paraşuta.

5 Ce ai fi in stare sa ii faci iubitului tau cand te scoate din minti? Să-l tratez cu indiferenţă când o face.

6   Iti place vre-un animal salbatic? Care? Caii sălbatici , deşi mi-e frică şi de cei domestici , cei sălbatici au ceva aparte ce mă atrage.

7  Ce iti place sa imbraci prin casa? Nimic , dar chilotul şi un top sunt cel mai des purtate de mine în casă.

8  Esti la restaurant si iubitul te invita la un vals printre mese, iar localul nu are ring de dans. Ce faci? Accepti? Sau te eschivezi? Normal că accept , chiar nu îmi pasă daca cei din jur se uită dubios.

9    Unde vrei sa iti petreci urmatoarea vacanta si cu cine? Sincer , mi-ar place să merg la mare cu un prieten drag sufletului meu , dar asta nu o să se întample niciodată.

10     Crezi in prietene/pireteni cele/cei mai bun/buni? Da , cred şi în prietenia sinceră dintr-e un bărbat şi o femeie.

11     Ce faci daca realizezi ca iese pe ascuns cu iubitul sau iubita ta? Sincer nu sunt adepta scenelor de gelozie , cu atât mai puţin a crizelor de gen , dacă asta a ales şi am văzut , nici vorbă de auzit , că nu cred ce zice lumea în astfel de cazuri. Ascult , rumeg informaţia şi poate caut dovezi , dar asta e prea departe pentru că o femeie simte lucrurile astea înainte să vorbească lumea. Dacă totuşi se întamplă , nu sunt nici prima nici ultima şi dacă îl iubesc , prima escapadă pentru mine nu există , de la 2 în colo discutăm. Iert dar nu uit.

Întrebările primite de la Lady

  1. Ce nu va place cel mai mult la un om?- Lipsa de bun simt şi prostia.
  2. Care este cel mai mare vis?-Să am o fundaţie de caritate.
  3. Cartea preferata si de ce? -Aici îmi e greu să răspund , îmi plac cărtile cu poveşti romantice , cu lecţii de viaţa. Poate cea care o ador este cea scrisă de mine pe care nu am curajul să o arat altor ochi asta pentru că preţuiesc prea mult povestea de iubire din ea. 
  4. Care este cea mai placuta amintire? O mini vacantă impreună cu copiii unui centru de plasament.
  5. care este felul de mancare preferat? Mămăligă cu brănză şi smântână.
  6. Alegeti teatrul sau cinematograful? de ce? Teatrul , pentru că trăieşti ceea ce e în scenă.
  7. Vacanta ideala care este pentru tine? Dacă e plajă , apă , soare , e ideal pentru mine.
  8. Care este cea mai mare tampenie pe care ati comis-o si cand?Uffff , am una de care nu pot să discut aici , dar e MARE … oricum nu regret ceea ce fac , o alta nu îmi vine în minte acum.
  9. Ce alegeti. Casatoria sau concubinajul? De ce?Aleg să mă înteleg cu el , nu ma leagă şi nu ma reţine lăngă cineva o bucată de hârtie.
  10. Ce ati spune unei persoane pe care nu ati vazut-o de mult timp si va este dor de ea? M-am săturat să-mi fie dor de tine !!
  11. Daca ati avea sansa de a face ceva bun pentru cineva, care ar fi lucrul acela? Am un cititor nou pe blog , care are un copil minunat dar cu anumite probleme şi dacă mi-ar sta în putere as face o minune.
