Am primit de la MiruNex .

Reguli:
1. Postează imaginea Liebster Blog Award.
2. Spune 11 lucruri despre tine.
3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat și formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi.
4. Nominalizează 11 persoane (+link) care să realizeze acest tag.
5. Mergi pe pagina lor și anunță-i.

1.Postează imaginea Liebster Blog Award.

2.Spune 11 lucruri despre tine.

* sunt încăpăţânată , mai ceva ca un catâr

* nu accept ajutor din partea nimănui

* îmi place să iubesc dar fug de asta

* sunt naivă şi cred tot ce zice lumea

* nu suport femeia ipocrită , nici bărbaţii dar la ei uneori e de înţeles

* urăsc ploitica şi oamenii politici

* îmi place să fac sex / dragoste , dar pentru că nu las nici un bărbat să îmi intre în suflet , nu fac , în schimb îmi place să provoc bărbaţii

* îmi place să joc biliard

* îmi place noaptea , ma plimb si stau intinsă pe o bancă sau în iarbă noaptea admirând stelele şi luna …sunt o visătoare care crede încă în poveşti cu zâne

* nu folsesc creme , farduri , rujuri , foarte rar folosesc rimel , din an în paşte

* ştiu că pot mai mult

3.Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat și formuleaza un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi.

1. 3 lucruri pe care le iubeşti – Băiatul meu , viaţa şi pe mine.

2.Iti lipseste cineva acum?    – Afecţiune şi tandreţe

3.Pe ce data ai fost nascut?  – Pe 13 martie

4.Un loc favorit?                    – Mda, am două – Pastravăria Alex din Mara, şi Şuior cota 1000, Maramureş , un locurile în care mă liniştesc şi mă regăsesc.

5.Ce melodie nu ti-o poţi scoate din cap?- De ceva timp – Vama Veche -Cu tine

6.Un film preferat. – Message In A Bottle cu Kevin Costner şi Robin Wright Penn.

7.Cum te simti in momentul asta? – Bine , doar fac ceva ce îmi place.

8.Ai vrea un tatuaj sau un piercing? Unde? – Nu am , am avut piercing în buric pe la 17 ani. Mi-am dorit un tatuaj , dar dorinţa nu a fost suficient de mare în cât să-l pastrez o viaţă.

9.Iti plac mesajele de ”noapte buna” si ”neatza”?- Da , nu suport acel Bună sec .

10.Daca ai fi beat ce crezi ca ai face? – Cu siguranţă dansez !! Dar pâna la anii mei am fost o singură dată băută , de atunci doar gust câte un pahar de vin.

11.Cand ai plans ultima dată? – Având în vedere că sunt o fire lacrimogenă , că sunt naivă şi cred în oameni , că sunt o visătoare , cam plâng destul de des , plâng şi de bucurie şi ultima dată a fost ieri când m-am uitat la un film în care ea lupta pentru copilul ei şi cand l-a avut a murit muşcată de şarpe.

Întrebari vreau să se repete pentru că sunt alese bine , sau cel puţin aşa consider eu , şi 11 persoane care sa facă leapşa ….sincer vreau să fie făcută de cei pe care îi cunosc mai puţin , nu ştiu dacă sunt 11 acele persoane dar mi-ar place să văd răspunsul de la Mihaela , _1dreamer_ , umwritten , Nasty Thoughts , Lady , Andreotti , PersonalitateAutentica , valicristea93 ,Alice Mihalcea ,  Dotq , super lexya   uffff şi mai vreau sa pun 0fficial şi …să mă oprească cineva.

