Etichete

, , , , ,

Acum câteva zile în drum spre muncă mă gândeam că imi e dor să…să triesc , să visez , să respir ,să mă bucur de viaţă .

Poate sunt prea visătoare , dar aşa suntem toţi şi normal că atunci când suntem la bazin ne-am dori să fim undeva pe o plajă cu nisip fin , cu bărbaţi atletici care să ne servească cu un cocktail răcoritor şi să ne facă un masaj după …dar asta e de domeniu SF şi ….wake up din visele cu omuleţii verzi. Aseară povesteam cu iczs şi la un moment dat mă fulgeră pe mine ceva să-mi scot capul pe fereastră , să simt aerul curat al serilor de vară. Aerul proaspăt şi curat m-a făcut să îmi doresc să mă plimb şi pentru că eu şi iczs stăm la 30 de minute unul de altul şi pentru că eu am zis că am să ies , am întrebat dacă vine şi el. Zis şi făcut , am ales un loc şi o oră , 12 noaptea să ieşim la plimbare în liniştea nopţii , ne-am plimbat un timp , am bârfit lumea blogosferică şi la un moment dat ne-am întins pe o bancă , ne uitam la stele , la puţinele stele care se lasau admirate printre nori. Undeva pe la trei dimineaţa am reluat plimbarea înapoi spre casă dar ne-a atras atenţia luna , iarba şi o altă linişte, o linişte parcă mai apăsătoare deranjată de ciripitul păsărilor , aşa că ne-am aşezat comozi în iarbă să admirăm filmul mut al nopţii în care actorul principal era luna. Am povestit de toate şi nimic exact aşa cum o facem şi în lumea virtuală , singura diferenţă a fost că acum nu mai vorbeam în gând lăsând degetele să tasteze.Când deja începuse să se crape de ziuă ne-am îndreptat spre case fericiţi că am scăpat de căpuşe. Poate pentru mulţi pare o nebunie să îţi petreci noaptea afară în iarbă , admirând luna şi povestind , dar stau şi mă gândesc că tot la fel de bine poate să fie numită nebunie când cineva petrece pâna la răsărit în club, pâna la urmă fiecare face ceea ce simte şi eu asta am simţit , asta îmi place să gust , bucurila lucrurilor mărunte care nu te mulţumesc doar atunci pe moment ca în cazul celor care petrec in cluburi , ei reţin acea seara doar dacă se întâmplă ceva special şi asta dacă nu sunt deja afumaţi de aburii alcoolului. Nu vreau să insist asupra acestui aspect pentru că nu vreau să conving pe nimeni să încerce dacă nu au încercat deja , dar în astfel de momente se activează undeva în noi acele emoţii simple care fac ca peste ani , în timp să poţi să derulezi la astfel de clipe doar când zăreşti într-o alta seara luna , sau când simti parfumul trandafirilor , sau …sau …. 

P.S: Mulţumesc iczs că m-ai însoţit , aşa m-am simţit mai în siguranţă.

 

Cerul , pomii , luna , stelele , splendoarea nopţii îi aşteaptă încă pe cei care mai au curajul să trăiască bucuria lucrurilor mărunte.

