Etichete

, , , , ,

Sex , sex si iar sex

De cate ori faci sex? De cate ori iti doresti sa o faci? De cate ori simti nevoia sa faci?

In ciuda faptului ca se zice ca barbatii se gandesc mai mult la sex decat femeile , inclin sa cred ca nu este asa , si sa argumentez si de ce cred asta 🙂 in momentele in care ma intalnesc si eu cu prietene la cafea , suc, orice , in acele clipe cele care sunt  casatorite se plang de relatia sexuala din cuplu , cele singure se lauda cu partidele hot 😀 iar o alta parte din cele singure  care nu isi doresc o relatie serioasa se plang ca nu gasesc un partener numai pentru asa ceva , si aici iar ne contrazicem oarecum in minte cu ceea ce gandesc barbatii , pentru ca noi zicem ca ei vor doar sex  dar tot unele din noi care nu cautam o relatie serioasa ne plangem ca nu gasim un partener numai pentru sex , ca dovada ca marea majoritate a barbatilor doresc relatii serioase . Este normal care cei casatoriti sa isi doreasca aventuri , dar aici nu prea ne lasa inima sa stricam ceva. Povestind cu un prieten am ajuns la concluzia ca odata ce o femeie a iubit si a fost parasita sau ceva in relatie nu a functionat , marea majoritatea femeilor care au trecut prin asa ceva se schimba , o parte se indreapta  catre o alta relatie superficiala , in care nu doreste decat sa isi atinga un oarecare scop , in general material , si o alta parte se inchid intr-un glob de cristal al singuratatii  si trebuie sa intalneasca un barbat rabdator pentru a o scoate de acolo. Dorinta sexuala exista si aici nu ma refer la femeie ca pofteste atat de mult incat nu se poate controla , se poate , sexul pana la urma este o necesitate care ne mentine sanatosi , asta inainte de toate celelalte beneficii. La inceputul casniciei mele am facut sex in mod constant , normal ca nimeni nu se naste invatat si normal ca nu am stiut de la primul contact sexual ce este orgasmul si placerea mea in aceasta ecuatie , daca el atingea tandru si saruta cu pasiune era pentru ca eram la inceputul casniciei si este oarecum logic sa faca asta , toate bune si frumoase pana aici , dupa un timp am invatat , poate chiar el m-a invatat ce inseamna placerea mea , dar tot dupa un timp intalnirile noastre in dormitor nu mai erau la fel , oarecum pe repede inainte de parca pierdeam trenul , si uite asa eu invatata , el azi plictisit , maine obosit , poate si eu in unele zile , ca asa se intampla  , am ajuns la o experienta sexuala in care el termina in 5 minute 😀  Nu am considerat corect sa zic -Mai vreau , dar am aratat asta m-am duc alaturi de el la dus , l-am spalat si l-am mangaiat , toate fara rezultat , dupa un timp am si zis – Draga puiule de zmeu 🙂 eu nu sunt gata , chiar e haios 😀 si eu am zis eu am auzit , astea toate pana intr-o zi in care am intors ceea ce am primit , adica , il calaream eu pe el 4 minute, dupa care frumos imi faceam iesirea din peisaj cu zambetul pe buze , ca doar am terminat 😀 si in clipa in care el a zis – Aaaa si eu?  tot cu zambetul pe buze am zis – Tu freaca la baie 😀 deci chiar ma amuza treaba asta acum . Nu cred ca sunt singura care am trecut prin asa ceva si nu cred ca sunt singura care a incercat sa schimbe ceva in relatia sexuala de cuplu.  Nu am umblat in dormitorul multor barbati dar dupa aceste momente am crezut ca am eu ceva , am crezut ca sunt defecta si ceva la mine nu este asa cum trebuie , dupa ce am discutat deschis cu sotul meu despre situatia dintr-e noi , am hotarat sa dormim separat si pentru sex ajungeam sa imi fac programare la el , imi doream sa fac sex pentru ca  am remarcat ca lipsa acestuia imi strica sanatatea , si asa am ajuns la performata de a face sex cu el odata pe luna 😀 hai ca sunt norocoasa 🙂 Acum mai am putin si o sa fiu virgina iar 😀 si nu pentru ca nu as avea cu cine sa fac sex in cazul in care ma mananca rau , ci doar ca am invatat sa zic Nu atat timp am sentimente pentru cineva , ca nu pot sa-l strang pe el in brate , asta este alta treaba despre care nu am sa vorbesc. Acum calitate vs cantitate , aici cred ca marea majoritate a femeilor ar alege calitate , si eu zic la fel , dar atunci cand exista calitate implicit exista si cantitate , adica daca el isi doreste sa o faca pe ea sa se simta bine si acel bine vine si cu un final pentru ea , deci asta implicit arata ca exista cantitatea dorita de ea , exact cat este necesar ca ea sa ajunga unde trebuie. Sa nu uitam ca unii barbati care doresc o anumita femeie se termina repede , poate chiar in timpul sexului oral dar atat timp cat nu trag cortina dupa nu o sa fie judecati de ea , poate doar ea sa fie manda de experienta ei in domeniu , si aici nu ma refer la experienta in sex oral ci experienta de a se face dorita. 

De cate ori fac sex ? din an in paste 😀

De cate ori imi doresc sa o fac ? de cate ori poftesc 😀 poftesc eu si acum si tot nu fac 🙂

De cate ori simt nevoia sa o fac ? pai o cam simt acum , simt zilnic 🙂 asa ca omul ala flamand care de la o zi la alta doarme cu burta goala , normal ca vrea sa manance maine , cel putin spera 😀 dar trecand peste asta in mod normal cred ca de trei ori pe saptamana 🙂 

gata cu asta 

