Etichete

, , , ,

Urăsc vremea asta , plouă mărunt şi e rece dar …iubesc melodia asta şi aştept să îşi renină vremea pentru că mi-e dor să îmi beau cafeaua afară însoţită de stele şi de liniştea dimineţii. În zilele de vară îmi place să îmi servesc cafeaua în oraş , mai exact pe o bancă , mă trezesc la 4 dimineţa , mă îmbrac lejer şi merg la un non-stop unde face cafea foarte bună îmi cumpăr două în pahar mare pe care îl duc de acasă , fundul în maşină şi via la locul cu pricina , la ora aia se vad stelele frumos pe cer , se simte aerul curat al dimineţii şi se ascultă liniştea , se mai aude câte un cucurigu din depărtare şi câte un ciripit de lângă mine , mirosul florilor te îmbată de cap şi te fac să zâmbeşti , pentru mine e mai mult decât o dimineaţă perfectă , sunt zile în weekend când nu dorm decât foarte devreme , şi chiar dacă stau toată noaptea trează şi în mod normal trebuie să sar peste cafea înainte de a mă pune în pat , nu ratez o dimineaţă perfectă. Acum poate o să se găsească cineva să zică că sunt nebună , au mai fost prieteni care mi-au zis asta pâna în clipa în care i-am invitat să facă şi ei asta , şi aşa anul trecut înainte să merg la non-stop am ajuns să fac o tură prin oraş cu maşina pentru a ne aduna şi nu a fost o singură dată şi gata ci aproape toată vara am fost nebuni ai dimineţii. De ce vă zic asta acum? Pentru că tocmai am primit un telefon de la unul din prietenii cu care ieşeam aşa anul trecut şi ma întrebat de când întrăm la programul de vară în ceea ce priveşte cafeaua. Merită să înceraţi măcar odată  şi dacă locul ales de voi vă oferă şi un răsărit frumos pe la 6 :08 😀 e minunat.

