Doream azi sa scriu despre barbati , dar am impresia ca am sa ma repet avand in vedere ca zilele trecute tot despre ei am vorbit. E mai mult decat clar ca viata frumoasa se traieste in doi si pentru fiecare din noi exista o parte masculina care ne face sa plutim , care ne da incredere in noi , care ne protejeaza. Evit sa ma repet in ceea ce priveste barbatul , calitatea lui si defectul barbatului dar se zice ca meseria se fura , si dupa cum bine stim femeia era casnica , acum noi , femeile moderne avem si alte atributii , le avem pentru ca odata candva o femeie a furat de la barbati , am ajuns unde suntem datorita lor , pentru ca ne-au ajutat sa avansam. Chiar daca trecutul pare sa fi avut un razboi intre sexe , cred ca nu a fost asa , cred ca fiecare femeie care si-a dorit sa ajunga undeva a fost  incurajata de un barbat , si chiar daca in jurul ei alti barbati au zic ca nu o sa reuseasca , acel barbat din umbra ia dat incredere in sine si putere sa infrunte alti zici de barbati , alte zeci de ganduri negative. 

Sutem egoiste , il avem in sange si nu ne dam seama . Zic asta pentru ca azi am facut o tura in lumea asta virtuala si am constatat ca prea putine femei vorbesc despre barbati , prea putine au incercat sa-i scoata la lumina si sa zica La multi ani . Chiar daca aceasta zi se sarbatoreste de putina vreme , chiar daca pentru unii e o caterinca de prost gust , eu cred ca asa cum ei au umplut lumea virtuala cu mesaje frumoase si flori pentru noi , asa trebuie sa raspundem si noi , sa platim cu aceasi moneda. Cred ca si barbatii care au pus mesaje frumoase pentru noi de ziua femei , au avut parte in viata de dezamagiri sentimentale , si totusi au scris un gand frumos pentru noi . Azi nu am vazut decat mesaje de gen ….

La multi ani de ziua ta BAI !! insotite de o fotografie mai mult decat graitoare in ceea ce priveste egoismul nostru . Scoatem la lumina prostia cu astfel de mesaje . 

Eu am sa ma opresc aici pe tema asta si am sa las o melodie sa spuna mai departe ceea ce este de zis …. La multi ani domnilor ! 

