Etichete

, , , , , ,

Gata pauza ! ..nu aveam de gând sa tac definitiv ci doar să fac o pauză în care să imi limpezesc gândurile , care pâna la urmă au ramas tot tulburi 🙂 

Nu ştiu de ce atunci când am o problemă care mă macină prefer sa o ţin în mine , nu o discut cu nimeni , nici cu parinţii şi nici cu cel mai bun prieten , zic cel mai bun prieten pentru că eu nu am prietene bune cu , care să vorbesc absolut orice , am doar baieţi foarte buni prieteni . Ştiu că nu e bine să ascund în mine durerea , ştiu că cei de langă mine văd pe faţa mea că ceva nu este bine  şi mai ştiu că aud din senin vorbele ” Dacă te pot ajuta cu ceva să nu eziţi să imi zici .” Mi-ar place să pot striga după ajutor ,sau măcar să-l accept pe cel care apare făra să-l strig  dar nu pot , ştiu că încăpăţânarea mea care este până peste poate , nu mă ajuta deloc în drumul asta dur al vieţii , dar aşa sunt eu. Cred că sunt o persoană puterincă şi că nu am nevoie de nimeni lânga mine pentru a străbate acest drum , nu ştiu de ce am impresia că,  în clipa în care cineva acceptă acea mâna întinsă este de fapt un profitor , sau cel puţin în imaginea mea . Am zis întotdeauna că , atât timp cât am doua mâini şi două picioare , cât timp port pe umeri un cap ,în care cred eu ca este şi ceva materie cenuşie , nu am de ce să ma plâng de necazurile mele , nu par a fi un om neputincios , deci nu am de ce să strig după ajutor . În ultimul an am ascultat , am ascultat problemele altora ,am încercat să-i ajut , pe o mare  parte am şi reuşit să-i schimb şi să-i ajut. În clipele în care-i ascultam mă simteam bine , deşi plângeam alături de ei , mă gândeam de unde am puterea de-ai asculta pe alţii când şi eu trebuie să fiu ascultată , de unde am lacrimi să plâng când problemele mele îmi secau ochii , de unde ….??? Cred că aşa a lăsat Dumnezeu oamenii pe Pămant , unii care să asculte şi altii care să fie ascultaţi , unii care să se plângă şi altii care să tacă . Curios este că în acest un an , în care am tot ascultat am avut şi încă am impresia că mi-am greşit meseria ,şi mai este ceva bizar oarecum pentru mine, nici o secundă nu m-am simtit folosită , nu am simţit că cineva profită de bunătatea mea. Ştiu că o parte din cei pe care i-am ascultat în acest an citesc ceea ce scriu eu pe aici , o parte comentează posturile mele , dar nu aici . Acum am ajuns eu să strig după ajutor , dar strig în mine , sper să aud  ecoul , sper ca acea EU care asculta pe alţii să mă asculte şi pe mine. 

Gata cu lucrurile triste 🙂 o melodie recomandată de Sătanel  cum îi zic eu sau iczs pentru voi ….

hai …fie două 🙂

