Cum alege inima mea un partener ?  

Nu ştiu !!!!!  

Cred că nimeni nu ştie să răspundă la asta . Ştim doar că ne îndragostim. Uneori atracţia fizică ne lasă aroma puternică a iubirii , dar când este singurul element care vine în întampinarea dragostei , ajunge să fie pus accentul pe sex , pe dorinţa carnală şi asta nu înseamnă că eşti îndrăgostit . 

Îndragostită ….

Am impresia că e singurul care ma întelege , că e singurul de pe Pământ cu care vreau să rămân pentru totdeauna. În braţele lui mă simt sigură , mă simt protejată, simt că nu sunt uşi închise în faţa mea , ca nu sunt bariere care să ma oprească din drumul meu. Zâmbesc când îl aud şi îl privesc , e mereu in gândurile mele şi mă face să zbor . E cel mai bun prieten în preajma căruia devin oarecum timidă. El transformă orele în secunde , el mă face să zâmbesc chiar şi în vis. El vine la pachet cu sentimente de dăruire , prietenie , loialitate , încredere , împlinire şi bunătate. Când sunt cu el , sunt eu însumi , cu şi fără defecte , mă face să strălucesc şi să am  încredere în forţele proprii. El mă transformă din presoana matură şi puternică ,  intr-o păpuşă , intr-un copil inocent . Când sunt îndragostită aleg să-i dăruiesc inima lui , cu încrederea că va avea grijă de ea mai bine decât mine. Când sunt îndrăgostită nu există decât lumea noastră din care mai ieşim pentru a nu ne sufoca reciproc. Când sunt îndrăgostită îl surprind fără să aştept să fiu surprinsă, mă dăruiesc fără să ma simt folosită chiar dacă pe monent un primesc ceea ce doresc . Mai pe scurt când sunt îndrăgostită sunt eu bucurându-mă de el şi de viaţă.

Tot el transformă lacrima în picătura din oceanul speranţei. 

Câtă capacitate de îndragostire poţi avea într-o viaţă ? Nici asta nu se ştie. Poate până când oceanul speranţei noastre este plin.

