Nu am scris de cateva zile , nu aici , dar in alta agenda , da . Saptamana trecuta am stat. Noul meu job imi arata ca sunt platita sa stau degeaba , a fost o saptamana de cosmar pentru mine. Nu sunt o persoana pasiva , chiar daca munca mea este de birou imi place sa fiu solicitata mental si fizic in ceea ce fac , ori eu saptamana trecuta am avut impresia ca mor incet. Nu vreau sa discut mai mult despre asta pentru ca scopul acestui blog nu sa vorbesc despre jobul meu , ci despre viata sau despre lectiile vietii pe care le vad la fiecare pas facut altfel si privit din alt unghi. Asa am ajuns sa privesc din alt unghi timpul. Uneori am impresia ca timpul sta in loc , ca nu am nimic de facut si totusi atat de multe , am impresia ca ne transformam in roboti si ca ruginim pe interior ascunzand capul in teancurile de hartii de pe birou. In alte randuri am impresia ca traim pe fuga , alergam si tot nu realizam nimic . Cineva mi-a zis ca daca as face numai lucruri placute as realiza cum zboara timpul. Are dreptate , dar oare zboara timpul sau zbor eu in timp ?  Am ajuns la concluzia ca timpul este echivalentul interiorului care dezvaluie natura umana . Daca o ora are 60 de minute , si un minut are 60 de secunde , atunci secunda reprezinta clipa . Clipa cu valoare sentimentala , acea clipa la care te intorci in timp fara masina timpului. Cred ca uneori trebuie sa ne oprim in loc , undeva in natura , sa inchidem ochii si sa tragem aer in piept , sa oprim timpul in loc pentru noi , sa ne oferim acea clipa la care ne intoarcem in timp. Dupa Einstein – spatiul si timpul nu sunt separate. Cred ca are dreptate. 

Am sa inchid ochii o secunda si am sa ma intorc la clipa acea in care eram pe plaja si valurile marii imi racoreau picioarele , asteptam rasaritul cu un roman de dragostre in mana 🙂 

” Timpul este moneda vietii tale. E singura moneda pe care o ai si numai tu poti sa hotari cum o vei cheltui. Fii atent ca nu cumva sa-i lasi pe altii s-o cheltuie pentru tine. ”  Carl Sandburg 

