Se spune că mirosul la femei este mai dezvoltat decât la bărbaţi , că noi suntem mai  ascuţie cu 20% faţă de ei în privinţa asta . Acum imi dau seama de ce noi simţim mirosul iubirii . Iubire , iubire şi iar iubire …mi-am propus să nu mai scriu un timp despre tristeţe şi intuneric sufletesc …aşa că Iubireeeeeeeeeee. Francezii au numit parfumul natural al femeii  cassolette , parfumul lui nu l-a definit nimeni . De parcă el este mai puţin important . Cum noi avem un limbaj al trupului , aşa au şi ei , cum noi avem o aromă aşa au şi ei. Se spune că fluturele mascul simte mirosul pe care îl emite femela prin mişcările ritmice ale trupului , la distanţă de kilometri.  Se mai spune ca nouă , femeilor ne plac parfumurile bărbăteşti . Până la urmă de ce sunt făcute ele aşa , să ne atragă pe noi , prin urmare nu este nici o noutate . 

Să trec la subiect . Il ador , ador să fac duş cu el  ador să-i simt mirosul trupului   imi place să-i simt răsuflarea in ceafă intr-o dimineaţă de primavară când razele soarelui se furişează în pat cu noi .Imi place să îmi plimb mâinile in părul lui şi să-i simt adierea când îl sărut pe gât. Ador să-i simt transpiraţia plină de dorinţă când mă pătrunde , imi place gustul pielii lui când îmi plimb buzele pe trupul lui. 

Parfumul corpului lui este erotismul trezit şi dinamizat în fiecare femeie . Aroma trupului lui ascunde un cod , un cod care ascunde un mister , acel mister care ne fac să simţim emoţii profunde , agresivitate , maturitate , iubire , misterul dragostei . Şi după ce noi învaţăm să adulmecăm mirosul lor , îl dorim acolo ….

 


