Nu o sa va vina sa credeti cu cine am baut eu cafeaua azi . Da , da chiar el …ala mic si fara minte Cupidon . Si daca tot l-am prins in plasa sa vedeti discutie  🙂 

Eu : Mai tu esti nebun ? Tu nu vezi ce faci ? Esti orb ? …Sincer imi vine sa te bat acum nu sa stau de vorba cu tine . De ce faci asta cu noi ?

Cupid : Ce fac?  Va ofer dragoste, iubire ! Ce vreti mai mult de la mine? De ce ma condamnati pe mine pentru lipsa de curaj si taria de caracter, pentru esecul vostru? 

Eu : Cupid draga cred ca ai incurcat borcanele cu mine . Daca nu vrei o plama peste ceafa fa bine si nu imi raspunde cu alte intrebari si raspunde-mi . De ce iti faci de cap cu noi ? De ce sagetile tale sunt pline de otrava ? De ce nu te uiti cand alegi partenerii?  Chiar asa batrani cu tineri ? Chiar asa unul aici si altul in capat de lume?

Cupid : Hmmmm … Nu uita ca sunt mic , nu pot fi condamnat pentru faptele mele . Sunt purtat de un nor pufos , asa ajungeti voi sa fiti departe unul de altul , pentru ca, pentru fiecare din voi vad o alta pereche potrivita . Sunt haios si am simtul umorului si uneori mai incurc perechea , dar dragostea nu are varsta . Sagetile mele nu sunt cu otrava , sunt cu emotii si sentimente . E iubire – e muzica cantata de o harpa , e culoarea rosie a inimii , e delicatetea trandafirilor aparata de spini ,e aroma iasomiei , e porumbelul alb ce transmite dragostea pura si eterna la distanta  e poarta sufletelor voastre . E un prea plin sufletesc de dorinta.

Eu : Oricum meriti bataie ! Uita-te in jurul tau ! Ce ramane dupa tine ? Larcimi si tristete , noduri in gat , sufocare , intuneric . Toate din vina ta !

Cupid : Dupa mine ramane zambet , clipe , sarutari , emotii , curaj , daruire . Va incerc pe toti cel putin odata in viata . Dupa cum meritati . Nu sunt eu cel care lasa larcimi si tristete ci voi . Voi va daruiti trandafiri galbeni , nu eu . Voi nu stiti sa pretuiti prima sageata primita . Poate o sa ma intelegi candva , dar eu nu am nici o vina , sunt mic . Hai ca trebuie sa plec ! 

Eu : Pleaca ! Sa te intorci cand eu o sa strig dupa tine ! Aha , ti-am pregatit o melodie Cupid , sper sa-ti placa . 🙂 

Cupid : Eu apar din senin .  Sa ma asteptati ! 

P.S. Imi vine sa-i zic ca la catel …Mars ! Sa nu ma ziceti la el de va intalniti cu el ! Bine ca a plecat !

