Azi nu doream sa scriu nimic aici . Dar pentru ca locul asta este agenda gandurilor mele  nu am sa las acest gand nescris . Am purtat azi o discutie cu sotul meu despre divort . Amandoi suntem constienti ca nu mai simtim nimic unul pentru celalalt , amandoi suntem suficent de maturi incat sa vedem ca un viitor la modul actual o sa ne distruga  Am mai discutat despre asta si in alte zile , dar azi a fost altfel . Nu am cautat sa vedem de unde s-a produs ruptura , nu am cautat sa ne acuzam reciproc ci doar sa gasim solutia pentru viitor . Am stat amandoi si am plans  pentru ca nu este usor sa zici pass dupa zece ani de casnicie si inca cativa de prietenie . Azi am fost atat de deschis unul fata de celalalt cum nu am fost niciodata   Inevitabil in clipa in care anuntam restul membrilor familiei de hotatarea noasta , o sa apara discutii de ambele parti , unele pro , altele contra , o sa doreasca toata lumea sa stie de ce . Azi asta am discutat noi , ne-am respectat si o sa o facem in continuare . Nu o sa ne justificam decizia in fata familie  doar noi doi stim de ce am ajuns aici , nu ne-am spalat rufele in casa parintilor si nu o sa o facem nici de acum inainte . A dat dovada ce este un barbat care ma iubit si pe care l-am iubit . Am hotarat ca in viitoarele zile sa divortam de comun acord , fara pretentii , fara sa imi schimb numele , fara sa impartim intr-un mod egoist copilul pe care il avem impreuna . Plang  , ma doare ca nu a mers . Nu plang de frica viitorului . Doar imi pare rau ca nu a mers asa cum ne-am fi dorit . Dupa ce am plans unul in bratele celuilalt , si dupa ce ne-am descarcat sufletele , am inceput sa radem . Ne vedeam in viitor in concediile facute in patru plus copilul nostru si copii ce poate vor urma . Am ras pentru ca ne gandeam , unul din noi o sa trebuiasca ca cumpere in viitor o casa cu o sufrageria mare , sa avem loc toti la masa de sarbatori . Mi-a place ca toate lumea care trece prin asa ceva sa treaca cum trec eu . Nu e placut dar este civilizat , este din respect pentru sine si cel pentru care un timp ai avut sentimente , este pentru viitorul ce urmeaza . Nu vreau sa-mi scrieti la comenturi „Imi pare rau pentru tine ” sau „Imi pare rau ca treci prin asta ”  nu sunt nici prima nici ultima care trece , dar daca tot trec prin asta o sa o fac in cel mai frumos mod posibil , sper sa si reusesc .

