”Femeia este o mâncare pentru zei, gătită de diavoli.’ 

Si daca este asa , putem spune ca femeia este ceva ” dulce” , pentru ca barbatii in clipa in care fac sex , dragoste , amor  salbatic , ce o fi el , zic „Ce dulce esti !” O zic de fatada , o zic pentru ca asa simt ei , dar o zic . Desi nu la toti le place dulcele decat metaforic . Anumite femei tind sa iubeasca barbatii barbieriti in timp ce alte femei pot prefera barbatii cu barba. La fel se intampla si cu gusturile barbatilor. Anumiti barbati pot prefera femeilor pe tocuri inalte, care poarta lenjerie senzuala, in timp ce alti barbati pot sa prefere femeile de casa. Anumiti barbati prefera picioarele lungi si sexy, in timp ce altii prefera femeile mai mici de inaltime. Dar la toti ne place naturaletea .

Ce simte ”dulcele” cand este savurat ?

Pentru ca suntem diferiti si simtim diferit ,pentru ca in momentele in care ne lasam savurate avem o anumita stare se spirit , pentru ca dorinta de a ne lasa ”savurate” este diferita , este destul de greu de raspuns la intrebare . Nu am sa incerc sa raspund la aceasta intrebare sec privind prin prisma unei femei pasive , complexate sau perverse , ajungand pana la urma la o alta intrebare gen ” Oare sunt grasa ?” ci am sa raspund ce simt EU cand ma las ”savurata” din dorinta . In clipa in care ajung la acest lucru inseamna ca m-am facut dorita , si nu doar prin prezenta fizica , ci prin naturalete , prin ceea ce sunt fara masca . Si daca el ajunge sa ma faca sa il doresc , cu siguranta nu am sa ma simt complexata de cum arat , si nici nu am sa ascund dorinta . Nu am nimic de demonstrat prin gesturi marete in dormitor , doar ma daruiesc si iau ceea ce imi place , nu ma multumesc cu ce vrea el sa ofere .

Sa incep cu inceputul . In clipa in care ne sarutam si ne atingem nu ma gandesc ca o face Brad Pitt , pentru ca nu stiu cum saruta el , deci nu ma gandesc la o iluzie .  Ma gandesc la el . Imi place sa fiu sarutata pe gat , in spate , si sa isi plimbe mainile pe sanii mei , sa il prind de mana si sa o facem impreuna , imi place sa-mi plimb limba pe buzele lui , sa-i sarut ochii , sa-l musc usor de buze , sa-mi musc eu usor buzele . Nu ma gandesc la nimic special in astfel de clipe decat sa ma simt bine si sa fiu naturala . Imi place sa ma las admirata , sa stau deasupra , sa poata sa imi priveasca formele . Sexul oral , nu este subiect tabu . De multe ori am auzit ” Sunt un egoist , ma gandesc numai la mine ” . Nu este asa , clar , daca il doresc , da , fac orice sa se simta bine , nu este un egoist , pentru ca eu am vrut sa se ajunga acolo  Pentru ca am luat ce am dorit. Toate gandurile se invart in jurul placerii , poti sa faci dragoste si atunci cand sexul este salbatic . Totul tine de senzualitate si naturalete si cand fac asta nu imi doresc decat sa-l fac sa vibreze , el nu poate sa stie ce imi place sau nu in dormitor , asa ca trebuie sa-i arat sau sa iau ceea ce imi doresc . Nu ma gandesc ca el se fereste sa ma priveasca in clipa in care schimbam pozitia , si stau cu spatele , asta doreste el , sa vada si acele forme , sa le atinga , sau sa-mi dea o palma usoara pe fund , asta nu este perversitate , este naturalete , este dorinta lui . Ce simte ”dulcele” cand este savurat ?  Simte placere atat timp cat exista dorinta si atractie la un alt nivel , mai mult decat atractia fizica . Daca exista numai dorinta , o faci pentru ca este uman ,dar nu oferi tot ceea ce trebuie, ce vrei , ce poti si nici nu iei decat strictul necesar .

„Nu există femeie urâtă, doar băutură prea puţină” aici eu a-si modifica putin  exista dorinta barbatului , indiferent prin ce metode apare dorinta , ea exista. Si la fel si in cazul femeilor , cand apare dorinta nu-l mai vezi urat si baut sau nebarbierit , il doresti si gata . Calitatea insa face diferenta . Niciodata nu faci ceva ce nu iti doresti . Dragoste  (sex)  cu forta = viol 😀

Pasiunea este acolo , trebuie scoasa la iveala !

