Azi am facut o vizita la Daniela Cojocaru pe blog , de fiecare data cand vreau sa ”gust ” ceva dulce merg la ea , dupa ce mi-am facut apa in gura iar  🙂 am rasfoit arhiva si am gasit zambete . Nu ai cum sa nu zambesti la final . Si asa mi-am dat seama iar cat de mare importanta are aceasta destindere a buzelor . Sper sa zambiti si voi . 

Am remarcat in acest video zambete schitate , false , amare , furate , care pana la urma  au fost transformate in zambete sincere si pline de speranta , seducatoare .  Trebuie sa invatam sa zambim pentru ca zambetul este oglinda sufletului. 

Interactionam unul cu celalalt pentru ca avem nevoie de comunicare , pentru ca vrem sa ne cunoastem , pentru ca avem dorinte si intrebari , pentru ca asa este normal si firesc .Zambetul este inteligenta inimii , este o dovada de curaj pentru a iesi din singuratate . 

„Zambetele atrag zambete. Daca reusiti sa faceti pe cineva sa se deschida cu un zambet, limbajul corpului si sentimentele lui inconstiente isi vor face in curand  aparitia. Cand zambim, starea noastra de spirit se imbunatateste imediat. O data cu buna dispozitie apar si relaxarea si placerea.”Martin Lloyd-Elliot, Cartea gesturilor erotice 

“Atata timp cat mai putem zambi, cauza nu-i inca pierduta.”  William Shakespeare

“Nu inceta niciodata sa zambesti, nici chiar atunci cand esti trist, pentru ca nu se stie cine se poate indragosti de  zambetul tau.” Gabriel Joe Garcia Marquez


 

 

Zambeste pentru tine !

