Era o sambata seara banala in care incercam sa ma relaxez , am dat drumul muzicii in surdina , pe acordurile line ale saxofonului m-am indreptat catre bucatarie , am desfacut o sticla de vin , am turnat in doua pahare desi eram singura . Am inceput sa-mi plimb lent degetele pe marginea paharului , l-am dus la gura si mi-am umezit buzele . M-am indreptat catre baie si am dat drumul la apa sa curga , aburii fierbinti ma purtau in alta lume . Eram in tricou pana la genunchi si in chilot , am inceput sa ma dezbrac lent , parca eram admirata de catre cineva si-l lasam sa imi analizeze miscarile charismatice .              Deodata aud ca suna la usa , trag repede halatul de baie pe mine si ma apropii incet catre usa , deschid si vad acea imagine care facea perfectiunea si mai perfecta . Era el , parca stia ca sufletul meu il doreste , parca simtea acest moment . Cu o voce tremurand il invit inauntru , zareste paharele de vin si ma intreaba daca astept pe cineva . Imi stragneam buzele pentru a stapani emotia , un vid mut sa asternt pe buzele mele si tremurand am luat paharele de vin in mana , am intins un pahar catre el  invitandul in camera si incercand sa imi justific tinuta . Mintea sageta de la o enigma la alta  incercand sa-si justifice apartitia lui , acum . Imi pierdusem cuvintele , stateam si analizam miscarile gratiosase ale bratelor in timp de ridica paharul , in timp ce isi umezea buzele carnoase cu dulceata vinului. E genul de barbat puternic care le inspira femeilor o pofta necontrolata , iar barbatilor un respect tremurator . Vazandu-ma neputincioasa , a schitat un zambet fugar si a zis sa merg linistita sa fac dus . M-am ridicat si am lasat halatul de baie sa cada lent in fata lui.

Trase adinc aer in piept si a a ridicat capul pentru a-mi  adresa o privire patrunzatoare , privirea lui ma tinea sub impulsul unei vraji . Glasul lui ma facut sa reactionez in clipa in care a zis “ Hai , mergi linistita ..” si cu pasi marunti , parca din dorinta de a-l lasa sa imi studieze limbajul trupului , m-am retras in baie . Apa fierbinte ma incalzea ,  ritmul muzicii ma facea sa ma misc foarte lent , sa imi acopar trupul cu spuma si sa imi mangai sanii , coapsele , mirosea a sapun si  sampon . Statea si se uita la mine , imaginea il fermeca si trezea in el instincte salbatice dar tandre si pasionale . Privirea mea la invitat alaturi de mine .

Goi si umezi ne apropiam incet , palmele lui ferme au inceput sa ma spele delicat , ma simteam o fetita mica si rasfatata , alintata de el , isi plimba lent degetele pe spatele meu facandu-ma sa simt un fior , isi trecu degetele prin parul meu , dind la o parte o suvita rebela din jurul fetei . Se apropia incet sa ma cuprina in brate si sa ma stranga la piept . Dezlantuirea emotionala era atat de evidenta incat ma facut sa lacrimez in timp ce se uita in ochii mei de culoarea ciocolatei , cu o voce limpede si senzuala  imi sopti “ Nu plec nicaieri “   cu buzele lipite de ale mele . Ne-am lasat purtati de un dans al saruturilor mai mult decat arzatoare , cautandu-ne limbile reciproc , gustandu-ne cu pasiune si dorinta . Rezemata de perete ma arcuiam dornica sa-i simt limba pe pielea mea , mi-a acoperit cu sarutari fierbiniti sanii , in timp ce eu imi plimbam lent mainile prin parul lui , ne doream , imi desfaceam coapsele in calea sarutarilor lui , ma atinse , ma facuse sa tremur .  Cu palmele pe sanii mei si cu degetele in mine ma facea sa disper , deliram de dorinta de a ma patrunde .

 Degetele lui isi gaseau asa bine locul , adanc , inauntru , atingerea lui era ca o lovitura de trasnet pentru mine , orgasmul ma invingea inainte sa imi dau seama , ma epuizase  ma simteam o egoista in clipa in care sa ridicat si ma sarutat pe umar . Purtati de aceslasi dans excentric si plin de erotism alunecam unul in bratele celuilalt , si de data asta el sa asezat cu spatele la perete . I-am cuprins fata in palmele mele si l-am privit in ochi , nu ma saturam de acea vraja care ma facea sa-l doresc , cu sarutari la fel de fierbinti am inceput sa-i acopar piepul umed si bland . Infometata de el , il sarutam in jos pe piept , uitandu-ma in ochii lui , limba incepura sa exploreze lungimea dura a penisului , incepusera sa ma curpinda un val de senzatii lente , calde ,  umede , buzele mele il cauta si il saruta . In acele clipe am inchis ochii si am lasat acea senzatie oabra de dorinta sa-i produca un spasm .

Ma prins de umeri si ma ridicat , ne-am sarutat , ochii lui zambeau  si acel glas familiar imi soptea “ Vreau in tine “ cu o voce tremurata am raspuns “ Te iubesc “  Imi cuprinse trupul in brate si cu o dorinta parca disperata m-a patruns , explozia de energie dintre noi a transformat gemetele intr-un tipat animalic .Storsi de putere am inceput sa ne spalam recirpoc , sa ne jucam ca niste copii , sa-i pun sapun pe nas si sa-l sarut fugar pe buze . A luat de pe inelul de alama , doua prosoape mari si pufoase , ne-am sters reciproc  a fost un moment in care am descatusat sentimentele .Am zacut goi intinsi in pat ascultand muzica in surdina si savurand vinul . Am adormit in bratele lui , am fost pentru o clipa impreuna . Dimineata un sarut umed si arzator in talpa ma facut sa deschid ochii , sa intind mana pe cealalta parte de pat si sa te caut , ridic privirea la capatul patului si-l zaresc pe rebelui catel Alf , se cere afara . O surpriza placuta din partea lui Alf ma face sa constat sumbra realitate .

