• sa imi apreciaz parintii , a fost nevoie sa devin eu parinte ca sa realizez eforul lor
  • sa spun ” Imi pare rau , iarta-ma !” uneori incapatanarea nu ma lasa sa zis asta  nici in clipa in care simt ca stau pe ” lama unui cutit ”
  • sa visez fara EL , nu stiu de ce in toate vizele trebuie sa fie si EL 
  • sa spun ”Multumesc ! ” chiar daca este la acel ”the end” care te face sa plangi
  • sa ascult cand cineva mi-a zis ” Eu iti vreau binele !”
  • sa las de la mine acel gram de demnitate 
  • sa fiu indiferenta la ” Gura lumii ” si sa-mi vad de drumul meu 
  • sa fiu un om rau in unele cazuri , nu toata lumea merita acel ” bun samaritean ” in jur , multi profita de asta 
  • sa renunt la lupta dintre bine si rau 
  • sa fac masaj thailandez ,  nu ma refer la cel cu tenta erotica cu uleiuri aromate
  • sa opresc lacrimile de dor 
  • sa fac negrese 😀 nu stiu sa fac dar imi plac la nebunie 
  • sa tac in unele cazuri , dar am o scuza , sunt femeie 😀
  • sa sar cu parasuta 
  • sa calaresc si nu stiu daca am sa invat pentru ca mi-e frica de cai 
  • sa apreciez sinceritatea chiar daca a fost un ” cutit infipt in inima ”
  • sa calc pantalonii la dunga , tot timpul se vad cel putin doua dungi 🙂
  • sa spun ” Te iubesc ” 
  • sa joc poker
  • sa inchid poarta sufletului 
  • sa imbin pasiunea pentru dans cu cea pentru arte martiale si sa urmez cursurile unei scoli de capoeira
  • sa dau timpul inapoi 
Lucian Blaga a spus asa
”Învăţat e omul care nu termină niciodată de învăţat.” 
P.S. Tudor eu am terminat tema de casa 😀
