Sa vedem si rezultatul final 😀

1) Floarea mea preferata este trandafirul . Fals – Ce sa vad frumos la trandafiri …spinii :D…Laleaua este floarea mea preferata pentru ca e nobila prin simplitate .

2) Sunt moldoveanca . Fals – nici nu imi doresc asta desi se zice ca moldovencele sunt cele mai frumoase femei …eu sunt si frumoasa si desteapta 😀 ce modesta sunt ca o maramuresanca autentica .

3) Imi place berea .Fals cum sa bei ceva atat de amar 😀

4) Urasc sa gatesc .Fals ador sa fac mancare 

5) Am 18 ani .Fals ma simt eu ca la 18 ani chiar daca am 29 .

6) Am terminat arhitectura .Fals regret ca nu am ales ramura asta pentru ca imi place , dar am terminat Finante-Banci .

7) Nu sunt fumatoare .Fals trag dintr-un capat sa nu se stinga celalalt 😀

8) Urasc copiii .Fals cum pot sa urasc singurele persoane inocente de pe planeta , trebuie sa fiu nebuna , dar nu sunt 😀

9) Nu am permis de conducere .Fals uneori e bine sa uit ca-l am pentru ca imi place viteza 

10) Tin multe diete  si cure de slabire .Fals niciodata nu am tinut si nici nu cred ca am sa tin , atat timp cat ma simt bine in pielea mea .

11) Nu am simtul umorului .Fals sau pot sa zic adevarat pentru cei care nu stiu ce sa inteleaga cand rad cu larcimi .

12) Imi place muzica clasica .Adevarat singura muzica care iti linisteste sufletul 

13) Sunt nascuta pe 13.Adevarat si de fiecare data cand trebuie sa aleg ceva o fac in functie de acest 13

14) Nu imi place inghetata .Fals ador inghetata si o savurez in toate combinatiile posibile 

15) Fac orice pentru bani.Fals nu fac orice pentru bani , dar fac aproape orice pentru altii .

Sa vedem cine ce a zis 😀

Cornel – nu cred ca mai este cazul sa zic nimic , se vede ca ma cunosti deja, le-ai stiut pe toate asa ca un frate mai mare . Felicitari ! O sa ascultam si melodia aleasa de tine Yruma – River flows in you.

Un admirator secret nu pot sa zic decat Bravo , avand in vedere ca nu ne cunoastem ai stiut raspunsul corect la 13 afirmatii  .

Se pare ca am ceva cu acest 13 ca tot atat au stiut si Lova , Theseeker si Icsz . Cosmin ai ghicit 12 raspunsuri  ( se putea si mai bine ) 😀 si la fel si in cazul lui Untip29 . 

Multumesc de participare ! Enjoy the music !

Multumesc ! Tudor 


