Si o sa incep prin a va aduce la cunostinta ca ideea jocului nu imi apartine , dar am primit  aprobarea de a o pune si eu in practica . Acum sa fim seriosi ca puteam sa o pun si fara aprobare , dar nu este prea corect asa , prin urmare  am sa explic si eu frumos regulile jocului . Simplu , sa raspundeti cu adevarat sau fals la afirmatiile ce urmeaza . Si cum orice competitie are un premiu , o sa fie si aici . Pentru ca nu stiam ce premiu pot sa dau in astfel de conditii mi-a sarit in ajutor Tudor , cel care a avut ideea jocului si pentru ca el canta la chitara , a zis ca se ofera el sa cante o melodie la alegere . 

Si cum vorba multa saracia omului , sa incepem .

1) Floarea mea preferata este trandafirul .

2) Sunt moldoveanca .

3) Imi place berea .

4) Urasc sa gatesc .

5) Am 18 ani .

6) Am terminat arhitectura .

7) Nu sunt fumatoare .

8) Urasc copiii .

9) Nu am permis de conducere .

10) Tin multe diete  si cure de slabire .

11) Nu am simtul umorului .

12) Imi place muzica clasica .

13) Sunt nascuta pe 13.

14) Nu imi place inghetata .

15) Fac orice pentru bani.

