Cerul isi etala fiecare nuanta de culoare de la rosu aprins pana la auri . Pe fundal un soare grandios ce-ai face iesirea dintr-o scena de neuitat .Silueta ta se contureaza atat de clar ca si siluetele din carton taiate cu foarfeca .Stai nemiscat privind spre apusul de soare de la maulu marii . Asteptand . Tinuta ta are o aroganta caracteristic masculina.Mintea ta se tot intreaba daca am sa vin , daca am sa ma tin de cuvant , daca am sa apar sa ne intalnim personal .Sa traim clipe de neuitat .Esti un mascul arogant si sigur pe sine .Dar te intimidezi cand realizezi ca cineva te priveste de la mai putin de douazeci de metri , cu calm si cu rabdarea unui animal de prada , astepti . Nu stii ce sa crezi , sunt eu aceea necunoscuta fizica la care te gandesti.Ma apropii de tine , sunt o straina suspecta , simturile tale nu-ti mai spun nimic concret .Zambetul fugar de pe fata mea , te fac sa simti ca eu sunt necunoscuta pe care o astepti . Am ajuns pe tarm cand soarele incepea sa se scalde in mare, parca dornic de o baie racoroasa dupa o zi atat de fierbinte.Privelistea golfului unde suntem este superba, atat de salbatic, parca neatins de nimeni.S-a intunecat deja, suntem doar noi doi, marea si cativa pescarusi .Misterul incepe sa se rupa. Ne apropiem unul de altul , ne simtim recirpoc . Insctintiv ma lipesc de trunchiul tau . Imi asez capul pe umarul tau , stau un timp asa si cu cat se scurg minutele , simt ca te cunosc si tu ca ma cunosti , ca nu mai suntem doi straini .Ne plimbam inca plini de emotii, avem impresia ca timpul sta in loc pentru noi , dar a trecut ceva timp de cand ne-am vazut pentru prima oara in realitate.Cu un gest tandru ma   tragi catre tine, furandu-mi un sarut. Imi simti pasiunea si dorinta .  Limbile noastre se ating, incercand sa se cunoasca Se insereaza deja, aproape ca am ramas doar noi doi pe mal. Peisajul este de nedescris, aproape oprindu-ne respiratia, privindu-l. Ne asezam pe nisipul fierbinte inca si ne povestim emotiile intalnirii. Atat de mult ne-am asteptat, atat de mult am tanjit dupa clipele acestea.Te  ridici si scoti din pachetul de care tot intrebam eu ce este cu el , o sticla si doua pahare. Sesizezi , zambetul  ,e sampanie. Imi  spui  ca este cel mai potrivit moment, si cu miscari  masculine, scoti  dopul infipt  puternic. Imi intinzi un pahar cu sampanie, ciocnim si simt  gustul inconfundabil de Don Perignon.  Mana ta  libera imi cuprinde mijlocul, si cu o miscare oarecum neasteptata,te  lipesti de trupul meu, privindu-ma adanc in  ochi .  Mana ta isi cauta culcus pe ceafa mea si buzele noastre fierbinti se pun intr-un dans al sarutului, atat de pasional. Imi cauti limba si o sugi usor si gestul tau ma face sa  scot un geamat abia sesizabil, de placere.Ciocnim in cinstea noastra . Doua personane atat de cunoscute si totusi atat de straine . Zambind ,ma apropii de tine si te sarut pe gat .Ma duc incet catre lobul urechii si-l prind intre dinti .Gestul meu iti ofera o sfera de caldura in centrul trupului .Te face sa deschizi ochii brusc . Incercand sa-ti limpezesti privirea  eu am sa pun stapanire pe buzele tale . Limbile noastre se intalnesc iar si se simt , parca nu mai sunt atat de necunoscute .Pleoapele imi sunt grele , stau cu ochii inchisi ,te simt . ma simti .

Visam ?

Imi ratacesc un o mana pe obrazul tau , imi cuprinzi mana pe care eu am asezat-o pe obrazul tau ,cu intentia de a o da la o parte .Imi impleticesc degetele printre  ale tale si  te sarut .Acum simt altfel acest sarut .Esti irezistibil .Te sarut foarte usor , foarte dulce astfel incat fiecare muschi al trupului tau sa vibreze .Singurul lucru de care nu poti sa te indoiesti este ca ma doresti , asa cum nu ai mai dorit pe nimeni . Pielea mea fina ca matasea, si bronzata te fac sa vrei mai mult . Sa vrei sa-ti plimbi mana si limba pe tot trupul meu .Gratia miscarilor , gesturilor , pe care le fac fara insonstienta , degetele subtiri , lipsite de inele , picioarele mele , miscarea expresiva a ochilor mei caprui te fac sa-ti pierzi constienta , sa vrei din ce in ce mai mult .Ma sarutu din ce in ce mai pasional , iti plimbi mainile pe trupul meu , ma faci sa vibrez in bratele tale .Ne asezam pe nisipul fierbinet , ma lasi pe spate si incepi sa ma sariti cu pasiune , de pe crestet si pana la degetele picioarelor , iti bagi mana sub rochia mea ,o ridici in sus , si ma saruti . Imi saruti sanii , limba mea se joaca su srafcurile mele , le ti intre buzele tale pline de pasiune , de dorinta , ochii tai privesc lucid reactia mea , placerea .Inima imi bate atat de tare incat simt o durere , durerea placeri .Ma saruti din ce in ce mult , ma faci sa fierb , mainile mele se plimba pe trupul tau . Pantalonul din bumbac moale iti tine sexul ca mana unei amante , imi place sa te simt . Imi unduiesc trupul dupa sarutarile tare , te cobori cu sarutarile intre picioarele mele , si incepi sa-ti faci de cap cu trupul meu sa ma faci sa inebunesc , sa suspin de plecere , nu te lasi chiar daca vezi ca ma tarasc pe nisipul fierbinte , ma tragi langa tine , imi asez picioarele pe umerii tai , ma mangai , ma saruti , simt ca nu mai rezist sit u tot mai vrei sa gusti din mine , nu te saturi de mine. Si pentru ca nu mai rezist tentatiei , ma asez eu peste tine , sit e sarut de la gat in jos , uitandu-ma cu o privire patrunzatoare in ochii tai in timp ce cobor cu sarutarile pe pieptul tau , te mangai ,te fac sa vibrezi ,te sarut pana ajung la sexul tau . Si pentru ca imi place sa peimesc ceea ce este mai bun , am sa te sarut si am sa te simt in mine pana am sa vad eu ca se produce o schimbare , sa te sarut asa cum nu te-a mai sarutat nimeni , sa nu regret ca te-ai intalnit cu mine. Cu miscari delicate te mangai pe piept , in timp ce eu te gust pe tine , asa cum ai facut sit u cu mine .Martorii intalnirii noastre sunt stele si luna plina , marea si pescarusii , si noi ne tavalin in nisipul , ne alintam , ne simtim mai aproape ca niciodata , si pentru ca nu mai rezistam , ai sa ma asezi cu spatele pe nisip, si ai sa-mi desfaci picioarele ,sa-ti faci intrarea in trupul meu , asa ca un mascul feroce , care vrea sa ma intarate pe mine, care vreau sa auda din gura mea , rugamintea de a intra , de al simti , si nu te lasi pana nu scot un suspin care pare nefiresc de rasunator in linistea noptii , urmat de o tacere adanca , in momentul in care tu iti faci prezenta in trupul meu . Intrii in mine ca un mascul feroce , care a astepta destul pana sa guste din prada lui , si te misti in mine din ce in ce mai tare , si mai violent , ma tragi in tine , te bucuri de  trupul meu , de priveliestea pe care o ai . te joci cu sanii mei , sa ma inebunesti de placere , in timp ce eu imi plimb mainile pe trupul tau cu delicatete . O picatura de sudoare se rostogoleste pe fruntea ta , in timp ce miscrile tate masculine ma inebunesc .Gandul ca poti sa ma domini fizic cu atat usurinta , ma tulbura .Ma unduiesc dupa miscarile tale , este o atmosrefa incarcata de senzualitate, de priviri patrunzatoare . Stiu ca-ti place sa ma auzi tipand cand imi provoci durerea , dar nu vreau sa-ti dau aceasta satisfacie , si pentu ca  tu vezi asta , te misti in mine si mai tare . O patrundere brutala ma fac sa tip de placer in bratele tale . Sangele ne curge in vene fierbinte si dulce , suntem o singura simtire , o singura atingere interioera , un singur trup .Si cand gustam clipa intalnitrii noastre reale , sa stam goi  , intinsi pe nisip , sa fim constient ce ceea ce sa intamplat sis a consatam ca nu avem nimic in comun decat aceste influxuri sexuale subconstiente , care erau invizibile dar tot atat de reale ca si valurile tremuratoare de aer cald care radiau din pamant .Martori sunt doar ele ….

 

