Simteam nevioa sa fiu singura , parca sa ma refugiez in mine , sa fug de cotidian sa caut linistea. 

Ma plimbam pe aleea ingusta din parc si lasam vantul sa se joace in parul meu Lasam aerul curat si parca rece pentru o primavara , sa-si faca de cap in narile mele . Gandul meu a vizitat mii si mii de tari,inima mi-e insa in acelasi loc! Mi-e frig si bate vantul asa de tare incat m-astept sa zbor ca un balon spre cer…  S-a oprit bataia vantului , dar inauntru’ meu se plimba o briza de dor…  Cu pasi marunti inaintand pe alee , spre banca din capat in cautarea locului ideal pentru linistea sufletului . In mintea mea un gand nu ma lasa sa ma regesesc , incerc parca sa-mi golesc mintea si sa-mi las imaginatia sa zboare catre cer . 

Dar  , dar  , nu reusesc . De  ce ?

Sa vad ce vrea gandul asta si sa-l lamuresc sa-mi dea pace .

 Aha .  Gand !

Oamenii nu stiu sa iubeasca . Mai curand ar musca , decat sa sarute .Si mai curand ar palmuii , decat sa mangaie .

Hei ! Minte !
Poate ca asa suntem toti . Poate din cauza ca nu stiu cat de usor opoate lua dragostea razna , si de aceea brusc devine imposibila  Un exercitiu in inutil De aceea cautam un refugiu in teama , razbunare si in agresiune , sentimente mereu la dispozitia noastra . Sau poate uneori nu se cunosc toate faptele .
Hei ! Minte ..Lasa-ma  …vreau sa zambesc ! 

 Alege!

Sa te lauzi nu sa barfesti .

Sa vindeci nu sa ranesti .

Sa oferi nu sa iei .

Sa lupti nu sa fugi . 

Sa actionezi nu sa amani .

Sa ierti nu sa te razbuni .

Alege sa-ti folosesti puterea de-a alege !
  Va urma…. 



